Målgruppen for BD360 Seminaret, som holdes på DOGA 14. - 15. september 2021 (tbc), er partnere og ledere i arkitektbedrifter som har ambisjoner om å utvikle seg, kanskje i retning av internasjonale oppdrag.
BD360-programmet består av tre hoveddeler:
- Posisjonering: Hva er din bedrift god på, hvem er din ideelle oppdragsgiver, hvilken vei skal bedriften?
- Strategi og planlegging: Hvordan bygge relasjoner i et nytt marked hjemme eller ute, hvordan organisere kontoret for å utnytte nye muligheter?
- Kommunikasjon og markedsføring: Hvor vil dere bli sett, hvem vil dere snakke med og hvordan?
Møt internasjonale eksperter
Deltakerne vil få anledning til å diskutere utfordringene de møter i akkurat sin bedrift med et team av internasjonale eksperter:
- Christine B. Meyer, Professor of Strategic Change, NHH Norges Handelshøyskole
- Bo Boje Larsen, former CEO of Henning Larsen and 3XN
- Leanne Tritton, Managing Director, ING Media, London
- Tom Faulkner, Director Development, Hines Nordics
- Simon Ewings, Associate Director, Haptic Architects, Oslo
- Vaidila Banelis, Senior Partner, Zeidler Architects, Toronto, Canada
- Jack Renteria, gründer og leder av Generation Global