Om dialogmøtet
Formålet med dialogmøtet er å presentere prosjektenes behov og å motivere leverandører til å komme med innspill. Det blir mulighet for å stille spørsmål i møtet, og leverandørene inviteres også til å komme med skriftlige innspill i etterkant.
Når: Torsdag 17. juni, kl. 09:00–11:30
Hvor: Digitalt | Teams
Pris: GratisPåmelding via Digdir >>
Syv nye StimuLab-prosjekter står klare til å starte opp og vi ber om kompetanse fra markedet. I dette dialogmøtet vil vi presentere prosjektene, og utover høsten vil det bli lagt opp til enkeltstående anskaffelser tilpasset hvert prosjekt. Digitaliseringsdirektoratet gjennomfører disse anskaffelsene på vegne av oppdragsgiverne i prosjektene.
En overordnet tidsplan for de syv anskaffelsene vil bli lagt fram på dialogmøtet.
Møtet avholdes digitalt over Teams, og vil bli tatt opp. Påmeldte mottar informasjon om pålogging i forkant av arrangementet.
Program
- Informasjon om StimuLab og høstens anskaffelser v/Digitaliseringsdirektoratet og DOGA
- Kort presentasjon av hvert av prosjektene. Etter hver presentasjon er det anledning til å stille spørsmål.