Hovedmeny og hjelpeverktøy

Design og arkitektur Norge

Designbransjen viser verdien av design

E-post: post@doga.no

Telefon: 23 29 28 70

Adresse: Hausmanns gate 16
0182 OSLO

Informasjon og transformasjon

Den digitale transformasjonen forandrer så å si alt i samfunnet. Fremtiden tilhører i stor grad de som behersker det digitale universet. EVRY er en stor aktør på dette området med 10.000 ansatte, hovedtyngde i Skandinavia og kontorer fra London til Bangalore. EVRY bygger ikke bare selve IT-strukturen, men skal også være en rådgiver som hjelper kundene sine til selv å kapitalisere på dette enorme feltet. Dette var det viktig å synliggjøre for alle potensielle kunder og samarbeidspartnere. 

Fordelen og formålet

Løsningen var derfor å utvikle et strategisk budskap som viser EVRYs verdier og ambisjoner. Vi valgte å fokusere på ordene: Digital Advantage. Dette budskapet differensierer EVRY fra konkurrentene og viser at deres kunnskap gir kundene bedre resultater. Digital Advantage er implementert der EVRY befinner seg, som i EVRYs digitale årsrapport. Det strategiske budskapet fungerer svært godt fordi det viser hvem EVRY ønsker å være. Det danner også grunnlaget for det som nå er EVRYs formål: Creating Digital Advantage for Tomorrow’s Leaders.  

Lysere og lettere

I prosessen med EVRY har Mission jaktet på et visuelt uttrykk som tok dem et langt steg vekk fra dystre server-rom og inn i et digitalt landskap fullt av lyse utsikter for våre egne hjem, for byene vi bor i og for næringslivet. Vi pratet mindre om tekniske detaljer og mer om muligheter. Digital Advantage fargelegger nå alt fra markedsføring og bedriftskommunikasjon til sosiale medier og arrangementer.

Priser og prising

Den nye måten å fortelle om EVRY på har vært en friskt pust for de ulike forretningsenhetene og har tilført selskapet energi og en tydelig retning. Designet av nettsidene har gitt brukerne en totalopplevelse som har resultert i en dramatisk økning av nettrafikken og en økt mengde forespørsler knyttet direkte opp mot de digitale fordelene som EVRY tilbyr sine kunder. 

EVRY har mottatt to gull og et sølv i Farmandprisen for det arbeidet som er utviklet sammen med Mission.

EVRYs markedsverdi har økt fra 3 milliarder til 11 milliarder kroner i markedet i løpet av den tiden vi har jobbet med dem.

Oppdragsgiver: EVRY

Kontakt 

Kontaktperson i Mission: Ole Abildsnes

99536643
ole@mission.no

www.mission.no