Påmelding via Digdir
Om dialogmøtet
Tid: 18. juni kl. 09–11.30
Sted: Møtet avholdes digitalt via Teams
Påmeldingsfrist: 16. juni
Åtte nye StimuLab-prosjekter står klare til å starte opp og vi ber om kompetanse fra markedet. I dette dialogmøtet vil vi presentere prosjektene, og utover høsten vil det bli lagt opp til enkeltstående anskaffelser tilpasset hvert prosjekt. Digitaliseringsdirektoratet gjennomfører disse anskaffelsene på vegne av oppdragsgiverne i prosjektene.
Formålet med dialogmøtet er å presentere prosjektenes behov og å motivere leverandører til å komme med innspill. Det blir mulighet for å stille spørsmål i møtet, og leverandørene inviteres også til å komme med skriftlige innspill i etterkant.
En overordnet tidsplan for de åtte anskaffelsene vil bli lagt fram på dialogmøtet.
Program
- Informasjon om StimuLab og høstens anskaffelser v/Digitaliseringsdirektoratet og DOGA
- Kort presentasjon av hvert av prosjektene. Etter hver presentasjon er det anledning til å stille spørsmål.
Møtet avholdes digitalt over Teams, og vil bli tatt opp. De påmeldte får tilsendt nødvending informasjon om pålogging og lenke til møtet. Det er ikke nødvendig å ha Teams for å delta.
Om StimuLab
Gjennom StimuLab skal Digitaliseringsdirektoratet og DOGA stimulere til offentlig innovasjon fra brukernes perspektiv. Vi støtter statlige og kommunale virksomheter som våger å tenke nytt om roller og systemer, og som er villige til å endre disse for å levere bedre tjenester til brukerne.