Hovedmeny og hjelpeverktøy

Design og arkitektur Norge

Tidligere arrangementer

Påmelding via Digdir

Om dialogmøtet

Tid: 18. juni kl. 09–11.30
Sted: Møtet avholdes digitalt via Teams
Påmeldingsfrist16. juni

Åtte nye StimuLab-prosjekter står klare til å starte opp og vi ber om kompetanse fra markedet. I dette dialogmøtet vil vi presentere prosjektene, og utover høsten vil det bli lagt opp til enkeltstående anskaffelser tilpasset hvert prosjekt. Digitaliseringsdirektoratet gjennomfører disse anskaffelsene på vegne av oppdragsgiverne i prosjektene.

Formålet med dialogmøtet er å presentere prosjektenes behov og å motivere leverandører til å komme med innspill. Det blir mulighet for å stille spørsmål i møtet, og leverandørene inviteres også til å komme med skriftlige innspill i etterkant.

En overordnet tidsplan for de åtte anskaffelsene vil bli lagt fram på dialogmøtet.

Program

  • Informasjon om StimuLab og høstens anskaffelser v/Digitaliseringsdirektoratet og DOGA
  • Kort presentasjon av hvert av prosjektene. Etter hver presentasjon er det anledning til å stille spørsmål.

Møtet avholdes digitalt over Teams, og vil bli tatt opp. De påmeldte får tilsendt nødvending informasjon om pålogging og lenke til møtet. Det er ikke nødvendig å ha Teams for å delta. 

Om StimuLab

Gjennom StimuLab skal Digitaliseringsdirektoratet og DOGA stimulere til offentlig innovasjon fra brukernes perspektiv. Vi støtter statlige og kommunale virksomheter som våger å tenke nytt om roller og systemer, og som er villige til å endre disse for å levere bedre tjenester til brukerne.

Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med:

  • Benedicte Wildhagen
    Benedicte Wildhagen
    Seniorrådgiver design | Satsingsområde offentlig system- og tjenesteinnovasjon